Πόσο «πεταμένα» είναι τα λεφτά που πληρώνεις για τη μάρκα;

Μία από τις βολές που δέχεται το μάρκετινγκ είναι ότι αυξάνει την τελική τιμή και οι καταναλωτές καταλήγουν να πληρώνουν τη μάρκα αντί για την «ουσία». Είναι συχνά και βολή προς τους καταναλωτές που προτιμούν τα επώνυμα προϊόντα από άλλους που - με κάποια περηφάνια - αρνούνται να πληρώσουν τη μάρκα επειδή «δεν είναι κορόιδα» ούτε «πετάνε τα λεφτά τους».

Το 33% των CEOs λένε όχι στην αύξηση του βασικού μισθού

Στις 156 μονάδες διαμορφώθηκε ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP-CEO General Index), το 1ο τρίμηνο του 2019, με τους CEOs των επιχειρήσεων να εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την αύξηση του βασικού μισθού.

Περισσότερα δάνεια σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Αυξήθηκε κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο η ζήτηση δανείων από επιχειρήσεις και νοικοκυριά - εξέλιξη που συμβαδίζει με την αναθέρμανση της οικονομίας, τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος και την ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης.

Χρηματιστήριο

Καιρός

Εφημερίδες

Γενικοί δείκτες