Το μέλλον της εταιρείας, στρατηγικά, συνδέεται με τον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της
Πενήντα χρόνια από την ίδρυσή της γιορτάζει φέτος η Interamerican, η οποία συστάθηκε στις 28 Ιανουαρίου του 1969 μεταξύ της «Οργάνωσις Ταμπουρά Α.Ε.» και του κ. Δημήτρη Κοντομηνά, με αρχικό κεφάλαιο 200.000 δραχμών. Η εταιρεία περιήλθε στην απόλυτη ιδιοκτησία του κ. Κοντομηνά, υπό την ηγεσία του οποίου ανέπτυξε ηγετική δραστηριότητα σε όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους, ενώ ήταν η πρώτη ιδιωτική που εισήγαγε την ασφάλιση υγείας, από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, καθώς επίσης το πρώτο και μοναδικό στην ασφαλιστική αγορά σύστημα υγείας Medisystem, από τα τέλη της δεκαετίας 1990. Ακόμη, ανέπτυξε σε όλο το φάσμα τη βοήθεια –οδική και άμεση ιατρική– με δικές της υποδομές, καθώς και τη διαχείριση αμοιβαίων κεφαλαίων, ενώ άνοιξε τα επιχειρησιακά όριά της με τραπεζικές (Interbank) και τεχνολογικές δραστηριότητες (Intertech).
Το 2001 σηματοδότησε τη διεθνοποίηση της Interamerican με την αλλαγή της ιδιοκτησίας, περνώντας στον πανευρωπαϊκό όμιλο Eureko (τότε), με κύριο μέτοχο τη σημερινή μητρική εταιρεία Achmea. Ως εταιρεία μέρος της Achmea, η Interamerican επικεντρώθηκε στις ασφαλιστικές δραστηριότητες, βασισμένη στη σύγχρονη ασφαλιστική τεχνογνωσία και στην προηγμένη οργάνωση, με έμφαση στη χρήση των τεχνολογικών δυνατοτήτων κατά την τελευταία δεκαετία και την πολυκαναλικότητα στη διανομή (Anytime και δίκτυο Brokers, δίπλα στο εταιρικό δίκτυο agency). Τόσο κατά τις τρεις πρώτες δεκαετίες της όσο και κατά τη νέα περίοδό της, υπό την ολλανδική ιδιοκτησία, η Interamerican τόλμησε πρωτοποριακά στον τομέα της ασφάλισης υγείας, με μοναδικές για ασφαλιστική εταιρεία ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών.
Η Interamerican εισήλθε σε φάση ψηφιακού μετασχηματισμού της πριν από την οικονομική κρίση, ενώ με την Anytime έδωσε νέα διάσταση στην απευθείας ασφάλιση για τυποποιημένα προϊόντα, με αξιοποίηση του Διαδικτύου. Η Anytime σήμερα ηγείται στη διαδικτυακή διανομή στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου και ετοιμάζει νέα, σημαντικά ανοίγματα, με το παραδοσιακό δίκτυο agency της εταιρείας να εστιάζεται στις υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης. Παράλληλα ανέπτυξε δίκτυο μονάδων κάθετης εξυπηρέτησης πελατών στο αυτοκίνητο (CarPoint), συνεχίζει να επενδύει στην πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας, κυρίως με ιδιόκτητα πολυϊατρεία (Medifirst) και ακολουθεί λογικές σημαντικών συνεργασιών για την ανάπτυξη των πωλήσεων και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
Το μέλλον της εταιρείας, στρατηγικά, συνδέεται με τον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της, με νέο τρόπο διοικητικής οργάνωσης και εφαρμογής σύγχρονων μεθοδολογιών στην εργασία, με ολιστική προσέγγιση αναγκών του πελάτη, με την καινοτομία και με την αναλυτική σκέψη, με αξιοποίηση των δεδομένων και της έρευνας.
πηγή: kathimerini.gr