Οι βιομηχανικοί παραγωγοί παιχνιδιών κινούνται προς τον σχεδιασμό και την κατασκευή παιχνιδιών με κινεζικές εμπορικές ετικέτες, πέραν του αρχικού υποκατασκευαστικού έργου που αναλάμβαναν.
Oι Κινέζοι βιομηχανικοί παραγωγοί παιδικών παιχνιδιών, που παράγουν το 75% της παγκόσμιας παραγωγής παιχνιδιών σε ετήσια βάση, εδραιώνουν ακόμη περισσότερο τις δραστηριότητές τους, επεκτείνοντας τες από την βιομηχανική παραγωγή μέσω συμβολαίων, στον σχεδιασμό και την παραγωγή παιχνιδιών με τις δικές τους εμπορικές ετικέτες.