Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την επόμενη ημέρα της επιχείρησης σου
Για κάθε επιχειρηματία, μικρό ή μεγάλο, αποτελεί βασική προτεραιότητα η δουλειά του και η επιχείρηση του. Καταναλώνει αρκετό χρόνο για τα φέρει όλα εις πέρας, και να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα κέρδη.
Όμως, επειδή τίποτα στην ζωή δεν έρχεται από μόνο του, πολλές φορές τα πράγματα δεν κατευθύνονται όπως πραγματικά θα θέλαμε καθώς η εμφάνιση εμποδίων αποτελεί σύνηθες φαινόμενο.
Άλλωστε, όπως πολύ καλά ξέρουμε, ο χώρος των επιχειρήσεων αποτελεί ένας ‘’Μαραθώνιος’’, όπου ποτέ, όποιος εμπλέκεται, δεν ηρεμεί και δεν καθησυχάζεται.
Πάμε λοιπόν να δούμε τις 3+1 συμβουλές μας, ώστε να δείτε άμεση βελτίωση της επιχείρησης σας.
1) Στόχευσε στο κατάλληλο ‘’target group’’
Αποτελεί μεγάλη υπόθεση για μία επιχείρηση να γνωρίζει δύο βασικά πράγματα. Πρώτον, ποιο είναι το target group των πελατών της, δηλαδή σε ποια κατηγορία πελατών απευθύνεται, και δεύτερον ποιες είναι οι ανάγκες της αγοράς το διάστημα εκείνο.
Διακρίνοντας την τάση αναγκών της εποχής, θα μπορέσεις με άνεση να σχεδιάσεις το μέλλον της επιχείρησης σου. Θα αντιληφθείς τι ανάγκες έχεις, τι συνεργάτες χρειάζεσαι, και ποιο/ποια είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που καλείσαι να κάνεις πράξη, ώστε να ανταποκριθείς στις αντίστοιχες ανάγκες.
2) Μοίρασε αρμοδιότητες και αναβάθμισε την έννοια της ομαδικότητας
Ένα από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις, είναι η συγκεντρωτικότητα. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης επιδιώκει να περνάνε όλα από τα δικά του χέρια, και να αποφασίζει για το οτιδήποτε.
Όταν όμως συμβαίνει αυτό, μία σειρά από αρνητικές εξελίξεις κάνουν την εμφάνιση τους. Κυρίως, δεν εφαρμόζονται νέες ιδέες, αφού τα πάντα φιλτράρονται από τον ίδιο άνθρωπο. Συγχρόνως, όσο ανάμεσα στα στελέχη δεν κυριαρχεί η έννοια της ομαδικότητας, τότε προφανώς και το προϊόν/υπηρεσία που παρέχει η επιχείρηση θα είναι προβληματικό.
Γι’ αυτό το λόγο επιδιώξτε να κυριαρχεί καλό κλίμα ανάμεσα σε όλα τα πρόσωπα που συμμετέχουν στην ίδια προσπάθεια με σας.
3) Social Media και νέες τεχνολογίες
Βρισκόμαστε στην εποχή όπου η τεχνολογία διαδραματίζει ρόλο καθοριστικό. Υπάρχουν εταιρίες και brands που λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο μέσω διαδικτύου, έχοντας παράλληλα και μεγάλα κέρδη.
Πως γίνεται αυτό; Εκμεταλλεύονται τα εργαλεία που προσφέρει σήμερα η τεχνολογία. Μήπως λοιπόν πρέπει να κάνετε κι εσείς το ίδιο; Για αρχή μπορείτε να προσπαθήσετε να συνδέσετε την επιχείρηση σας με τα social media. Με βάση το προιόν/υπηρεσία που παράγετε, μπορείτε μέσω των σόσιαλ μίντια να το προωθήσετε και να το διαφημίσετε, αφού επί τους ουσίας εκεί θα εντοπίσετε πολλά και ενεργά target group.
Παράλληλα, μπορείτε να δημιουργήσετε και ένα e-shop ή γενικότερα μία δική σας ηλεκτρονική πλατφόρμα στην οποία να καθίσταται αναλυτικό και ξεκάθαρο το προιόν/υπηρεσία της επιχείρησης σας, όπως επίσης και οι στόχοι που έχετε θέσει.